divendres, 5 de maig del 2017

Bossa per a la carmanyola!


Bon dia!
Avui, sense permís de la Milagros, la meva mare, m’agafo els drets de fer la primera entrada en què us ensenyo una de les moltes coses que ha fet de patchwork!
És una bossa per dur la carmanyola! Ja la va fer per a la Judit, la meva germana gran, però avui que ha acabat la meva, us l’ensenyo i és que…m’encanta!!! Ben aviat us ensenyarem la que va fer per ella, perquè la combinació de colors amb el vermell com a base també va fer que quedés preciosa!
D’aquí endavant serà ella qui us anirà escrivint i ensenyant coses! Si us agrada el que fa i en voleu alguna d’igualeta per regalar a algú o per autoregalar-vos-les, no dubteu en posar-vos en contacte amb ella al 651.31.83.58 o a miroca_1983@hotmail.com
Gràcies marona meva per tot el que ens fas! Que contenta que estic! Dimarts, molt, molt cofoia aniré lluint bossa nova! 😀
Marta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Moneder Un petit moneder, on també s´hi poden portar les claus o els auricular per escoltar música, que en principi aquesta era la seva f...